tråk

hej på er! har inte haft internet sen i torsdag men lånade brorsan dator lite granna under helgen!

Men nu är jag tillbaka igen! Sen jag kom hem i måndags på landet har jag bara varit hemma! mamma är sjuk också så har haft sällskap!

Idag lagade jag godaste maten , lax i ugnen med vitvinsås och koktpotatis och stekta böner i citronpeppar , mumsigt! :)

Vet inte riktigt vad jag ska skriva här! men vill ni veta något är det bara att kommentera! Snart är det nytt år, och kan säga nu att 2011 inte varit det bästa direkt. Mycket jobbiga saker har hänt! Även sånt som inte borde har hänt!

allt för mig.

justin <3

sitter ute på landet på muskö nu! ska snart skype me några beliebers :) ALltid lika trevligt :) Idag har jag iaf jobbar 8-15 och jaa det var som vanligt väldigt roligt :)

just nu saknar jag mina affisher hemma i rummet jätte mkt! brukar ofta ligga och kolla på min fina justin och bara önska att han kunde komma hit och uppträda!! skulle vara så otroligt underbart!

jajanog om det igår hämta jag amelie från dagis sen käka vi middag i liljehoilmen myyyysigt :) sen åktre vi hem jag läste saga och gosa me henne och sen somnade hon!:)



önskelista 2011

Önskelista julen 2011

1. Justin Bieber!!!!!!!!!!!!!!!!!!! : )
2. Justin affisher
3. Iphone 4 32gb (pengar till den)
4.Färger till tea koppar
5.Tea kopp helvit
6.Pengar PENGAR PEEENGAAAR!!!!!!
7.Pengar för att beställa Justin Bieber /Jonas Brothers saker på internet
8.Breaking dawn dvd
9. Väggdekoration
10. Twilight böcker alla utom första, på svenska
11.Eric Saade vol 2
12. Prenumation på tidning BOP!!!!


min fina maan är såklart nummer 1 resten ingen ordning ;)

tralalallala :)

hej!! idag jobbade jag började 9 och slutade 3 (15.00) Känns bra att få massa pengar sen i januari!! :)
Imorgon är jag förmodligen ledig och sen hämta ami på dagis och passa henne! Sen på torsdag jobba 8-15 och in till stan för att planera lite angående festen 3 mars 2012!!! TAGGAD längtar som faaan!!!

har inte så mkt mer att säga just nu! är ganska trött och så!

puss på er :*


ONCE A BELIEBER ALWAYS A BELIEBER :D <3



jobb 9- ? (kl 15 eller 16 haha)

Sitter och äter frukost och chattar me två beliebers på skaajpen ;) Ska dra iväg och jobba om en stund!!!
Och äntligen finns det snö på marken!!!

Juste i lördags fyllde mormor år och mamma i söndags, så några från familjen plus två till va här i söndags!!
I lördags var jag me amelie och baka pepparkakor!!!
Bilder kommer häär ;)








I'm mrs Bieber

idag är det EN MÅNAD sedan jag blogg, herregud vilken katastrof !!! Iallafall lite har ju hänt sedan dess, min svåger, eller jaaa svärbror som jag säger har fyllt år, han son var här (amelies stroebror) som bor i Ryssland!

Sen har det varit en dunderrolig beliebers träff den 10/12 ;) OMB vad kul det var saknar alla fett mkt!

Jaa sen har det varit bråk med en tjej som ljuger om mig, men pallar inte bry mig! alla vet att det är lögn d hon sa eller borde förstå det! annars får jag  bevissa det helt enkelt ;)

Jag har varit mycket med systerdotter Amelie :) Mysiiigt älskar henne så mkt :* !

Sedan så har jag jobbat enheldel på en förskola (dagis) och fått lite pengar väldigt niice :)

Ska försöka börja blogga igen PÅ RIKTIGT :)

Puss på er :* <3


Min seeeexiga man!!! <33


RSS 2.0