länge sen...

har inte orkat uppdatera på fett länge :/

Men kan berätta att jag vart i Oslo och sett Justin Drew Bieber min lilla älskling, han var helt amazing , 30 tusen beliebers gjorde kaos i Oslo hahah så går det ibland , hamnade själv på akuten pga skadad arm :/
Men den var inte bruten men iaf, gjorde sjukt ont.
 
Fick iaf se min baby på en storbildskärm och han vinka från hotellet, sen var jag typ en cm från Moshe :))

Förutom detta så ska ju min älskling äntligen ha konsert i sverige den 22-23 april 2013. ÄNTLIGEN!!!! :D

Har längtar ihjäl mig <3333333333  ska bli så jävla awesome!!!! :D

har även träffat lite kompisar och sånt. faktsikt inte gjort så mkt annat :S menmen ska försöka uppdatera mer.
Juste gjort en blogg nu
 
www.jonasbrothers.blogg.se :D checka om ni vill :)

RSS 2.0