Tjena!

Har inte haft tillgång till internet på ett tag och har därför inte kunnat blogg.

Iallafall mellan den 13-17/6 vet jag inte vad jag gjorde faktiskt. Men kan berätta om veckan som varit iallafall

I måndags åkte jag hem till Tipi och Nettan, vi lyssnar på musik och åt middag tillsammans, sen så åkte vi till ica maxi och köpte kexchocklad och vindruvor mumsigt.
Efter att vi sett en svensk thriller gick vi och la oss.

På tisdagen åkte jag till en kompis i gustavsberg, vi började med att handla middag som vi sedan skulle laga till mig min kompis hennes syster och föräldrar.
Vi köpte Ben and Jerry glass oxå , riktigt gott.
När vi handlar så kollade vi på film åt lunch, hade vattenkrig och bara snackade. Sedan lagade vi mat och käkade. Efter det så kollade vi på american pie film innan vi somnade.

På onsdagen så gick vi ner till en sjö för att äta frukost, sen så kollade vi på film åt lunch och bara slappade, asnice. Sen så åkte jag hem , åt middag och gick och la mig.

I torsdags så åkte jag till landet med syster,svåger och systerdotter  asmysigt, det blev sen middag som alltid på landet.


I fredags så fira vi midsommar med härliga människor och god mat! Sen framåt kvällen blev det fest. Somnade sjukt tidigt, runt halv två på natten.

I lördags så åkte visa hem på eftermiddagen, men vi som var kvar tog det lugnt, spelade lite kort och alfapet, sen basta vi och åt grillat , riktigt gott :)

Igår åkte nästan alla hem från landet, lite tråkigt men behövde komma hem. Funderar på att åka utomlands men vet inte om det finns någon som kan hänga me :/ Köpte en 21 växlad cykel igår oxå för 1000 kr , mamma betalade pump,cykelhjälm och lås för c:a 400 kr tack för dt morsan :)


Älskar denna låt <3

Älskar den vackra snygga människa och låten <3


upptagen vecka :)

Hallå!! Förra veckan var lite stressig, var typ inte hemma något alls :)
I onsdags så hittade jag och tre andra tjejer vart One directions studio låg, efter mycket letande :) Äntligen säger jag bara, det var så kul att killarna kom ner och gav autografer :) Vi fotade och filmade (vi var typ 50-70 tjejer)

Sen så kom jag hem vid fyra på morgonen efter att ha suttit på donken med Sira och Julle i några timmar :)

I torsdags så åkte jag in och träffade två tjejer Sandra och Nor, som jag lärt känna under onsdagen! :)
Sen gick vi till studion och väntade på killarna :) Dom kom ut ett par ggr :)
Sen drog jag hem när killarna hade åkt till sitt hotell :)

I fredags åkte jag tilll fredrika och kollade på Nettans utspring, vaaarmt vare , :) Efter det tog jag en tur i bilen med Angelika och hennes mamma, sen vidare ner till Nettan för att gå på mottagning :) Sen åkte vi (Jag,Sofia,Tipi,Nettan,Cassie,Kajsa och Jojjo till drecan

På kvällen åkte jag hem till syster Melinda och älskling (systerdotter) Amelie :)
På lördagen drog jag och Amelie in till stan , vi gick nån pippi tipsrunda åt på donken och träffade Natalia :)
Sen mötte jag upp Meinda och drog hem och åt middag tsm med Tipi och Nettan :)

Idag : tog det lugnt och träna med mamma (fast olika pass haha)


tjaa

Var i stan idag för att kolla efter one direction :) Dom är i Sverige IGEN! AWESOME! Jag lärde känna 5 nya tjejer :) tyvärr fick vi inte se grabbarna :/ Kanske imorron :) Tänkte iaf börja blogga här nu, min gamla blogg baraenmandaa.blogg.se har typ lagts ner, men vill ha kvar den :)

Hoppas på att mänga börjar läsa min blogg :) puss

Overboard - Miley and Justin ♥

Namnet bakom mitt bloggnamn kommer från en av världens bästa låtar


Välkommen till min nya blogg!


RSS 2.0