upptagen vecka :)

Hallå!! Förra veckan var lite stressig, var typ inte hemma något alls :)
I onsdags så hittade jag och tre andra tjejer vart One directions studio låg, efter mycket letande :) Äntligen säger jag bara, det var så kul att killarna kom ner och gav autografer :) Vi fotade och filmade (vi var typ 50-70 tjejer)

Sen så kom jag hem vid fyra på morgonen efter att ha suttit på donken med Sira och Julle i några timmar :)

I torsdags så åkte jag in och träffade två tjejer Sandra och Nor, som jag lärt känna under onsdagen! :)
Sen gick vi till studion och väntade på killarna :) Dom kom ut ett par ggr :)
Sen drog jag hem när killarna hade åkt till sitt hotell :)

I fredags åkte jag tilll fredrika och kollade på Nettans utspring, vaaarmt vare , :) Efter det tog jag en tur i bilen med Angelika och hennes mamma, sen vidare ner till Nettan för att gå på mottagning :) Sen åkte vi (Jag,Sofia,Tipi,Nettan,Cassie,Kajsa och Jojjo till drecan

På kvällen åkte jag hem till syster Melinda och älskling (systerdotter) Amelie :)
På lördagen drog jag och Amelie in till stan , vi gick nån pippi tipsrunda åt på donken och träffade Natalia :)
Sen mötte jag upp Meinda och drog hem och åt middag tsm med Tipi och Nettan :)

Idag : tog det lugnt och träna med mamma (fast olika pass haha)


Kommentarer
Postat av: annsoh

Hej, jag ser att du kollar.

Kolla inte då.

Sluta då.

Men varför fortsätter du?

HÖR DU DÅLIGT!

jag sa sluta!

skyll dig själv då!

Det här är sista gången!

KOLLA INTE!

erkänn du läser och kollar

fortfarande synd.

annsoh.blogg.se

2011-06-15 @ 23:17:16
URL: http://annsoh.blogg.se/
Postat av: joanna-ATT LEVA MED ASPERGERS SYNDROM!

Tänkte bara tipsa om att just nu pågår en fototävling på min blogg i samarbete med Johanpixels.se http://www.domkallarmighannes.com/2011/06/fototavling.html

finns även en dagens blogg tävling där du har chansen att bli länkad inför mina 200-600 unika läsare dagen så passa på att gå in och anmäla dig (kolla på vänster sida av bloggen) Annars kanske du vill göra ett bloglovinbyte?:)

2011-06-20 @ 19:37:20
URL: http://domkallarmighannes.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0