kidrauhl <33333333333333333

måste börja med att skriva om att kidrauhl kontot på youtube har funnits i fem år nu. Asso jag kan inte beskriva hur stolt jag är över justin! jag har varit belieber i ett år och jag kommer aldrig och då menar jag aldrig kunna skriva me ord hur mkt jag älskar justin! Det är helt otroligt hur mkt man kan älska ngn! Asso jag svär justin är som en del av mig! utan honom skulle jag inte kunna leva! Tack vare hnm så har jag lärt känna jätte många nya vänner.

Liksom jag kommer alltid älska justin! det går liksom inte att inte älska hnm!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D

byeeeee

BLABLA

hej alla! har typ vart sjuk hela vecka SUCK! hostat som en galning. Mamma var oxå sjuk!
Har iaf träffat lillesyrran, från annan mor och far , träffa henne i tisdags, vi tagga t nacka forum och åt på tacobar. Sen åkte vi t henne och chatta me en kompis fett snäll :)
Resten av veckan har jag chillat bara :)

har inte så mycket att berätta för jag har inte gjort så spec mycket sen jag skrev sist :)


SNYGGT VA ???? :D


RSS 2.0