älskling :)


önskar jag blir hans "OLLG" i sverige :)


tillbaka :D

Jag har inte skrivigt här på fett länge I know :( i'm sorry men det har hänt en massa bra och dåliga saker på sista tiden!
En bra sak var 16 OKTOBER 2011 då jag såg min älskade Joe Jonas LIVE i globen, omjonas jag typ dog och kan fortfarande inte fatta att det är sant :D :o
En till sak som är bra är att jag har Justin bieber's parfym SOMEDAY helt underbar på alla sätt :) älskar den så jäkla mkt! :)
Nåt mer ... hmm jo jag har lärt känna massa nya människor under sommaren :)
den 25 augusti var det ju Eric Saade i grönan då gick jag dit med Rebecca som jag även såg Danny men , patricia (jb fan asso jonas brothers fan) och hennes syster plus fyra kompis kom oxå :D och ja vi har kommit väldigt nära varandra redan :D

Efter eric åkte jag, naba, patricia, doria arlette och maria och lämna arlette sen åkte vi andra hem och vi blev väldigt bra vänner :) vi har tex sett smurfarna me min lilla älskade systerdotter, dansat me eric saade (då var inte arlette me) men sen har maria haft fest osv :D

RSS 2.0