hallå!!!

Hej!
Det var jätte länge sen men ska försöka börja skriva igen. Mycket har hänt sen jag skrev sist.
 
Jag har t.ex köat för M&G biljett till Justin, jobbar 50% i tyresö på en förskola. 
 
Vet inte vad jag ska skriva kan göra en sån där lista nivet, sen ska jag försöka uppdatera ibland. 
 
Hehe kollade nyss vad jag skrev på Justins födelsedag , att jag en dag kommer få se Justin live och få träffa han, min dröm har gått i uppfyllelse jag ska träffa mitt hjärta, mitt liv , mitt allt :')
 

Ditt namn? Amanda
Födelseår? 1991
Hur lång är du? 171 cm

Spelar du något instrument?
kan spela gitarr och lite piano
Dina första tankar när du vaknar? Justin Bieber
Är du hungrig? Nej.
Vart befinner du dig just nu? I soffan.
Biter du på naglarna? ibland.
Vad är du bra på? Att ställa upp för andra
Har du några husdjur? nej
Är du singel? Ja
Vem är snyggast? Justin Drew Bieber och Nicholas Jerry Jonas
Vad vill du ha just nu? En pojkvän,
Ditt mål i livet? Att få många barn :)
Rädd för? Småkryp.. döden
Har du någon vän du känt i 10 år? ja
Har du körkort? Nope.
Vilket/vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? Linnéa mitt andranamn
Pepsi eller Coca cola? spelar ingen rol
McDonalds el. Burger King? bara pommes och sån där vegetarisk sak
Sjunger du? ibland, på jobbet
Vad har du för skostorlek? 41-42
Vill du gifta dig? Kanske,
Är du en hälsogeek? Vet inte
Kommer du överens med dina föräldrar? bara mamma.
Din hårfärg och frisyr? Brunt, ganska långt,
Skorna du hade på dig idag? Vinterstövlar.
Grönan eller Liseberg? båda tror ja
Vad sover du i? Olika
Kläder du hade på dig idag? mjukisar tshirt underkläder..
Favoritfärg på kläder? Typ svart.
Vilka kläder skulle du vilja ha just nu? Flera leggins, underkläder, tunikor.
För ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden? Köper inte kläder varje månad.
Tatueringar du har? Inga
Piercingar du har? 3 st
Har du glasögon? nej
Hur ser din plånbok ut? Svart me hjärta på
Din perfekta Pizza? utan ost iaf.
Favoritårstid? sommar
Favoritmat och dryck? dryck - vatten, mjölk, jouis mat - biff / lax
Favoritdjur? Hästar och delfiner plus massa mer.
Favoritparfym? Someday och girlfriend :)
Vad köpte du senast? för mina egna pengar var det lunch igår me lillsyster från annan mor och far .
Hur mycket pengar har du? de ni,
Hur svarar du i telefonen hemma? Hej , det är amanda
Hur svarar du i mobilen? Hej eller hej det är amanda
Vem ringde du senast? Emelie :)
Sov du ensam inatt? Ja. fast min bror sover nog i rummet bredvid
Vem sov du senast hos? Therese och Anette
Vad gjorde du kl 08 imorse? sov
Vad gjorde du för 15 min sedan? Skrev på denna lista 
Det sista du sa högt? Hejdå till lillasyster
Det senaste någon sa till dig? “Hejdå.”
Vad har du druckit idag? Vatten mjölk och chockladmjölk
Vad var det senaste du åt? Chips xD
Vad är det för färg på din ytterdörr? Brun 
Vad är det för väder hos dig nu? Snö på marken , och typ svart himel
Godaste glassmaken? Hallon och mangosorbet hemmagjord. mums
Sover du tungt? jag tror det
Drömmer du mardrömmar? ja oftasT
Favoritklädsel? Typ leggins och nåt snyggt till
Vad ser du om du tittar till höger? tvn
Vad ska du göra härnäst? Sova

Humör just nu? trött
Favoritgodis? Chocklad typ dumle mars osv
Sommarplaner? Inga än så länge
Hur många kuddar sover du med? två
Morgon eller nattmänniska? Så olika.
Har du dåligt morgonhumör? nej
Är du kittlig? ja
Snarkar du? Aaa
Stjärntecken? vattuman
Stökigt el välstädat? Lite av varje.
Längtar du mest efter just nu? 22 april 2013 <3
Om du fick väcka någon från de döda, vem skulle det vara? Morfar <3
Vad väntar dig om 10 år? Botemedel för massa sjukdomar och mindre fattigdom inga krig osv
Vad luktar det just nu om du sniffar lite?inget
Saknar du någon nu? Ja?
Snus eller cigaretter? inget?
Vill du ha barn? Jag har barn och ja, jag vill ha kvar de.
Längtar du till din nästa födelsedag? ja för så är det närmare 22 april :D
Är du snäll? Ja?
Är du blyg? ja
Tycker du att du har fin dialekt? vet inte
Syskon och deras ålder? Adam 23 , Melinda 31 och Cecilia 32 :)
Tycker folk du är snygg? nej
Har du använt någon hårprodukt idag? Nej
Har du bråkat med någon idag? Nej.
Vad har du för planer till helgen? inga
Är du sugen på något nu? nej
Brukar du bada i sjöar om somrarna? Inte nu längre.
En film? LOL , never say never, jonas brothers 3D film, the last song, camp rock osv
Vem får en kram? Du hehe
Brukar du läsa horoskop? nej
Sängstorlek? 90 cm typ
Vad såg du senast på tv? typ beck

 
 

RSS 2.0