10 saker jag vill göra innan jag dör

1. Få många barn!
2. Åka till USA
3. Lära mig flytande spanska
4. Lära mig flytande engelska
5. Se Justin Bieber live
6. Se Miley Cyrus live
7. Se Jonas Brothers live
8. Se Demi Lovato live
9. Se Jesse McCartney live
10. Se Selena Gomez live

Ja det är väl dom sakerna som jag tänker på först , dom 10 viktigaste sakerna för mig! Jag tror faktiskt att många av dom där sakerna kommer att hända, dom fyra första sakerna är ganska självklart iaf, medans nr 5-10 är en stor dröm, artister som betyder mest för mig, att få se dom live skulle betyda så obeskrivligt mycket för mig! Oavsett vart jag ser dom live så skulle jag verkligen gråta av lycka! Musik betyder så sjukt mkt, utan deras musik vet jag inte vad jag skulle göra!

Kommentarer
Postat av: RaspberrySodaPop

Svar : Oj,vart står det :O?!Lätt hänt att tryckfelnisse kan komma på besök ibland xP

2011-07-11 @ 21:30:42
URL: http://raspberrysodpop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0