världens bästa ´lillasyster´

Hejhej! Ledsen att jag inte hunnit skriva något idag! Men somnade rätt sent igår efter att ha chattat med ´lillsyster´ Aleks , helt underbart det var att få snacka med henne! <3 Ni som undrar vem hon är så är det egentligen mitt ex lillasyster , men sedan över två år tbx är hon även min lillasyster haha :)

Iallafall i morse ringde telefonen strax innan nio, orkade inte svara haha.. sen ringde det igen , men gick upp typ 12 :S , jag drömde sån konstig dröm att jag kände att jag måste fortsätta drömma HAHA!

Idag ska jag söka några jobb, sedan fixa mitt rum lite. Vill göra om med mina affischer men vet inte hur jag ska ha dom :/ Som tur är så sätter jag upp allt på väggarna med häftmassa , vilket gör det lättare att flytta på dom :)

Aja nu ska jag fortsätta lyssna på musik och fixa lite :)

puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0