barnvakt+bakning haha

Sho bree! Sitter hos storasyster Melinda, har varit barnvakt åt hennes dotter Amelie idag och hämtat henne på dagis! Fast innan det gick jag och postr under the mistletoe skivan till Izabella en belieber som jag snackat med rätt mycket :) Det kostade 24 kr för dom har ju höjt priset på frimäkerna -.- !
Ajja fick ju frimärken av mamma så det är lugnt!

Imorgon vet jag vet inte vad jag ska göra, dom kanske ringer från dagis där jag är vikarie när det behövs, får väl hoppas på det iaf :)

Nej nu ska jag ta ut det jag bakat från ugnen (elaka gubbens chocklad muffins) :D

puss på er ;*

Kan köra en frågestund! Fråga vad ni vill när jag fått över 10 frågor så kommer jag börja svara men det lär ju kanske dröja haha :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0