blablabla :P

Hejsan! Sen jag skrev sist... har jag bl.a fått mina somedayparfymer. Min kompis Elli köpte en, hennes syrra skulle få en i julklapp och sen har Angie en annan kompis köpt en! Nu har jag tre kvar och Amanda kanske ska köpa en!
kommer bli tomt.. från fyra till två ... hahaha älskar lixom someday! :D

Förra torsdagen följde jag me en belieber Angie och hennes kompis till en fritidsgård för att snacka om belieber festen vi ska ha för att fira våran ÄNGEL justin bieber!  Vi kom fram till fett bra saker så det var nice :D

Sen förra helgen sov jag hos Amelie och syrran på fredag jag var även på twilight eventet med Doris, Maria, Pachi och Doris och Pachis kusin, det var nice, först mangemakers sen Oleg sen Rob och Ashley sen Ulrik munther :D

Sen på lördagen var jag barnvakt till Amelie! När min syrra kommit hem taggade jag till Elli och sov där :) Vi hyrde en asbra film minns inte namnet , "klädde ut" oss till fjooortisar oh hade allmänt roligt!
På söndagen åkte jag hem , haha..

Sen på måndagen så träffade jag angie för andra gången och vi blev ganska bra vänner direkt. Jag skulle vara barnvakt men skulle till en fritidsgård som hade tjejkväll senare på kvällen!
Så jag mötte upp Angie och sen gick vi til fritidsgården och chillade. Vid halv 10 tagga vi hem och dampa på några haters (vi misstänkte att dom var det) det var iaf fett roligt :D

Sen sov jag hos Angie , vi kollade på 13 en jätte bra film och sen berättade hon en jätte rolig grej om sin 4 åriga granne så jag typ dog av garv 3 på morgonen!

På tisdagen så chillade vi, letade lokaler till festen och träffa alejandra vi hade fett roligt asso :)
jag och ale tog sällskap hem och sen så typ chillade jag på kvällen hemma bara!

sen på onsdagen var jag me angie igen, vi var oxå barnvakt till Amelie, lyssnade på under the mistletoe och åt mat tillsammans, självklart skulle angie läsa saga hahaha amelie dissar typ alltid mig när jag är me kompisar :(

När jag kom hem i onsdags så började jag skajjpa me massa beliebers det var fett roligt, sluta me att vi la på runt 4 på morgonen hahahah :D
Så igår när jag vakna var jag fett seg hela dagen. morsan åkte till landet på kvällen och jag lagade taco till migsjälv.
Sen skajjpa jag mest med amanda, vi snacka till typ 3 på morgonen fast vi skulle lägga på typ en men tiden bara gick :P


I love you Justin Drew Bieber <3


Kommentarer
Postat av: Amanda

hahah failbarnxd

2011-11-04 @ 19:12:47
URL: http://aamandaliias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0