svar på frågestunden :D

Frågor och svar :D

om du va tvungen att välja mellan justin bieber och jonas brothers vem hade du valt?
Jag kan INTE välja mellan detta band som är det bästa som finns och solo artist som är den bästa manliga solo artisten som finns,  det går inte :(


vad gillar du att göra på fritiden
Jag umgås gärna med kompisar, lyssnar på mkt musik, smurfar runt haha ne men är med min systerdotter m.m


Hur länge har du gillat juuuustiiiin?
Jag har ÄLSKAT Justin och varit en Belieber sedan början 2011 , fastna på direkten , men hörde honom även under 2010, men då tyckte jag bara han var väldigt bra :)


Vem är din favoritbloggare
jag älskar justindrewbieber.blogg.se och biebertime.blogg.se :D så det är alla dom som bloggar där :D


Varför är naba så bäst
hahahahaha du är förmodligen naba eller någon annan av smurfarna och du är bäst för du är en fin liten smurfig smurf som jag älskar du är en jätte bra vän :D

_________________________________________________________________________________

har du sett justin på riktigt någon gång?
nej det har jag tyvärr inte men det skulle vara en stor dröm, har därimot sett Joe Jonas i globen den 16 oktober 2011 :D
_________________________________________________________________________________
Vad heter din favorit blogg? :)
Biebertime.blogg.se och justindrewbieber.blogg.se
_____________________________________________________________________________________________

Vem är snygast i JOnas Brothers? :)
Nick ;)

Favorit affär?
gina, hm typ :)

Hur gammal är du?
jag är 20 år , född 1991 :)
______________________________________________________________________________________________

justin 2006, justin 2010 eller justin 2011?
2011 ;)

favorit skor?
hmm vet inte riktigt, har ju olika beroende på årstid ;D

vill du gå på justins konsert med mig och dom andra? :)
jaa såklart ;D <33

favorit låt från under the mistletoe?
drummerboy, mistletoe och alla andra haha kan inte välja typ xD

justin som blond eller brunett? asså tänk från när han va liten xD
älskar han precis som han är :D nee men asso han passa som blond som liten och brunett nu ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0