EMA 2011 Med selena gomez som värd :D

“thank you, so much, everybody. i voted for kanye west, but whatever… uh, thank you guys so much for this, this is amazing. i wanna say thank you to all my fans, my family, everyone back home. you guys are the reason i am on this stage right now so i wanna say thank you, uhm, god bless, thank you mtv, you guys are always amazing to me, and, never say never, right?”
detta sa justin när han vann "best male" på ema idag :D så stolt över min älskling :D han vann oxå "best pop" men tyvärr inte "biggest fans" och tyvärr vann inte selena d heller synd :(
Men Selena var värd idag och hon var grymt vacker och oerhört duktig :D så stolt över både henne och justin :D

Idag har jag vart med Angie! åkte dit me min bonuspappa som bor i Farsta han skulle hem så kunde lika gärna åka med lixom :D
Jag och Angie lyssna på justins julskiva och chillade, spelade in lite videos!
Imorgon ska jag vara barnvakt :D

Puss på er

OMB SÅ HIIIMLA SNYGG OCH HET HAN ÄR :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0