shooo bre :D

shoooooooooo bre :D Idag... eller aah igår lördag så åkte jag mamma och min bonuspappa (han bor inte me mig och mamma) ungefär vid halv 4 till tyresö centrum för att sedan åka till tyresö kyrka för min moster sjöng i en kör, vi mötte upp min kusiner plus min ena kusin tjej i tyresö centrum helt random xD .
Sen kom systerdotter amelie, min syster cilli, ( inte amelies mamma), svärbror(cillis man) min kusin från göteborg som numera bor i sthlm och jobbar på min svärbrors företag, min bror två till kusiner min andra moster och mommi(mormor)oxå plus en kompis till min moster som sjöng och hennes dotter. Det var nice i kyrkan jag är kristen men inte jätte religiös fast ångrar att jag inte har komfirmerat mig!

iallafall när det var slut så tagga vi till en thai resturant, det var väldigt god mat, jag åt först vegitariska vårrullar som jag älskar och sedan oxfilé me massa goda grönsaker åt inte alla med lite sen fick ris till :D asgott faktiskt.
Min moster fyllde år in fredags drf vi firade henne och så :) 49 fyllde hon hahaha :D

Efter vi ätit middag åkte vi hem till moster och kusinerna och fikade ocxh sånt. jag drack också två drinkar med lite alkohol i haha (A) senare tagga jag mina 4 kusiner bror  och min ena kusins kompis på krogen, dt var nice förutom intrede på 130 kr plus garaderob 20 kr men hade tur för mamma bjöd. Men iaf dansa ganska mycket och det var nice och sånt, sedan kom en  dels i'm so sexy and i know it gissa vem jag tänkte på då ? JUSTIN SÅKLART MIN ÄLSKLING han borde sjunga den låten haha :D den andra låten var från denna ideo den andra låten som kommer hahah gissa vem jag tänker på ännu mera hahahhaha me tankte på denna video




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0