shooo :)

tja alla fina läsare :D Idag har jag typ inte gjort nånting. Tagit det lugnt bara!! Kollat lite på tv och så. Jag har ont i huvudet just nu och vill bara sova eller asso jag vet inte vad jag vill göra. Känner mig helt slut men fattar inte varför.

Ikväll ska jag nog laga mat, palmternacka och potatissoppa som är supergod, man mixar den så att den blir krämig och så kan man ha creme fraiche (stavning) på toppen eller vad man ska säga så blir det ännu mumsigare :D

Vill också påminna alla om att gå med i ett event som kommer hållas den 3/3-2011 för alla Beliebers född 1991-2001 :D det heter "Justin Bieber's 18th birthday party for Beliebers in Sweden" på facebook, bjud in era vänner. Vi som håller i det ska snart göra en gästlista , och sedan börja sälja biljetter :) Mer info kommer inom kort förhoppningsvis :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0