TWIDAY c:a15:30-02:00 ! :D

Hellu!!!!!!!!!!! :D I tisdags vid halv 3 mötte jag upp Hanna för vi skulle på Twiday i Park biografen :D Men filmen började inte förens typ kl var över 4 men det gör inget det var asnice att se alla filmer på bio :)

När första filmen var slut så gick vi och åt på tacobar! Riktigt gott :) även om inte hanna är belieber snacka vi lite om bieber hihi :D mest om Mariah grejen!
Ajja sen gick vi tillbaka och fortsatte kolla på tvåan new moon asso :P Älskar ALLA filmerna på olika sätt :)


när andra var slut så var det paus igen , sen började trean :) Innan sista som hittills kommit var det paus igen , och då var alla väldigt taggade ÄNTLIGEN :D Och DEN VAR JU SÅ GRYMT BRA!!!!!!!!!!!!! :D lite för blodig för mig är sjukt känslig men det skiter jag i FYFASEN vad bra!!!! :D :D

Kom vem vid 03.15 på morgonen och sov t typ 12, drömde om vampyrer hahah :D

Igår gjorde jag typ ingenting var trött hela dagen! så tog det bara lugnt mest :)  gjorde egen mos med fiskpinnar till middag igår :) mkt gott :P och idag åt jag kycklingfilé med potatiskroketter , bakade kladdkaka och la fläskfilén i marinad :)

Imorgon blir det adminsträff inför 3 mars 2012 :)



bjuder på en gammal drivbild :P

 


saknar mitt långa hår,och även denna hårfärg har snart såhär långt igen, men hade haft mkt längre om jag inte lät en idiot klippa av typ allt, hon skulle klippa 3 cm men klippte typ 10-15 cm :S :(


111016 bästa dagen nånsin JAG SAKNAR DIG JOE :'( <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0