Never say Never :') <33

Hejjj jag är sjuk idag så ligger hemma och kollar på älsklingens film Never say Never! Bara två dagar kvar tills han blir 18år jag är bara så himla stolt <3

Snart har han 18 MILJONER folloers på twitter oxå!! Beliebers familjen blir bara större :')

Jag ska sitta ngn dag och skriva ner vad jag känner för Justin hur mkt jag älskar honom och hur mycket han betyder för mig. Asso jag har ju skickat ett brev men tog ingen kopia väldigt dåligt av mig.... Men jag hoppas han läser det , för d skulle betyda mkt för mig..

När jag sitter och kollar på Never say Never så känns det som att justin typ är en bror jag aldrig har träffat fast ändå mer som en bästa kill kompis , dt går inte förklara men känns som jag står han jätte nära för att jag vet så mkt om honom. Men att jag bara är en av snart 18 miljoner follers på twitter , dt känns konstigt.

Men en dag vet jag att jag kommer få kolla in hans underbara ögon och att jag får krama honom , bara tanken gör att jag vill börja gråta , Justin är verkligen allt man kan önska sig. Jag skulle inte kunna förklara me ord hur glad jag är för selenas skull, har vart stort fan av Selena sen typ fyra år tillbaka, så jag älskar henne för hon är underbar både mot Justin sina fans och beliebers , sen finns det beliebers som inte har ngn respekt alls , usch det är verkligen sjukt hur man kan göra så mot Justin.

Han har känslor och han känner medlidande när folk skadar eller vill skada Selena....

Respekt kan man alltid ha hur mkt man än ogillar att Selena är tsm me världens finaste!!

Nu ska jag koncentrera mig på filmen

Har typ ångest för att jag inte kan komma även om jag inte skulle kunna jobba ....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0