Tjeenare!;)

Tjaba!! Ligger i sängen och typ vaknade nyss!
Somnade vid tre efter att ha skajpat med mrs Berggren och Pluto :D

Idag ska jag förmodligen träffa några kompisar :) typ filmkväll om jag orkar, har fruktansvärt ont i huvudet :(

Jag ska iallafall gå upp strax och få i mig lite frukost! :)

Vet inte riktigt vad jag ska skriva me tanke på att förutom inatt/igår var det nästan en månad sedan jag blogga ;/

Kan ju berätta att jag har köpt en mob , en iPhone 4 :) har även min älskade man på mitt skal :) men märkte att det blivigt sprickor i den så ska mejla säljaren och klaga!!! Köpte skalet på http://ebay.se">ebay.se om någon vill veta!:)

Puss


Kommentarer
Postat av: Anonym

spana in www.alexinas.blogg.se

2012-02-25 @ 11:46:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0