happy 18th birthday baby <3

GRATTIS ÄLSKLING !!!!för 18år sedan kom du till världen! Jag är så stolt över dig. På bara 18år har du lyckats med så mkt. Du har inte bara fått mig att le utan flera miljoner människor. Du anar inte hur otrolig stolt jag är för din skull, du har lärt mig att inte ge upp, du fått mig gråta för att du skriver så otroligt fina saker om oss på twitter , ja till och me bilder då du står och kysser din underbara flickvän har fått mig i tårar!
Jag vet att du älskar mig, även fast du inte vet vem jag är. För du älskar ju dina beliebers och jag är en av dom! Justin du är en av dom underbaraste människor på hela jorden, en av mina få STORA idoler som jag haft under mitt 21åriga liv, en av dom få idoler som betyder allt för mig. Du får mig att le så fort du själv ler, jag har skyddat dig när haters snackat skit, och om du bara visste vad din musik betyder för mig. Skulle jag bara kunnat hade jag berättar allt detta för dig face to face men dt blir nog svårt anyway, en dag så ska jag se dig live och då kommer jag träffa dig, jag kommer säga hur mkt jag älskar dig så gott dt går iaf. Justin Drew Bieber du betyder mer än allt, du kommer alltid göra det på ett eller annat sätt. Jag älskar dig så oroligt mkt älskling ♥ :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0