:)

hej! har varit lite upptagen senaste dagarna. I onsdags(min födelsedag) så fick vi veta att justin ska ha en till konsert :D 
Det var den bästa presenten jag någonsin fått, helt seriöst jag blev jätte glad :) .
Åt på resturang med mamma på kvällen också :) Sen kom vi hem och jag gick typ och la mig. På tosdagen mådde jag väl sådär , jag blev hemma från jobbet för att jag mådde jätte illa och var sjukt nervös, jag gjorde ett konto på bieberfever som jag bestämt sen tidigare, och efter lite krångel köpte jag biljetter till mig och Amanda :D 

Vid kl halv 1 på dagen så mötte jag upp Michelle vid gullmarsplan, vi åkte till åhléns och jag köpte believe , sedan så åkte vi till globen :) Det första man hör är :
- V har kölista typ.
man baah aah vi vet haha. Sedan så hämtade vi ut våra biljetter :D :D , efter det så träffade vi på Nicole :) och sen kom en till nicole och hennes kompis :D . Sen kom det flera och flera som vi kände typ, 
Vi satt och snackade massa och hade as roligt, sen gick vi till subway och satt där typ fett länge,  
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0