100 och 101 dagar kvar :D

hejhej! länge sen jag skrev. Men nu ska jag börja skriva igen. 
Idag är det 100 dagar kvar tills jag får se världens bästa live i GLOBEN! Och 101 dagar tills jag får träffa min älskade Justin!
Längtar så otroligt mkt. Just nu sitter och kollar på skilda världar haha.. det är så himla spännande.. minns när mina systrar såg serien när det gick på tv..
 
På senaste tiden har det inte hänt sådär jätte mycket.Firade jul på landet och fick några fina julklappar. 
Jobbar deltid på förskola och det är riktigt skönt att få pengar varje månad. Har köpt en ny dator oxå. Äntligen, lite dyrare än vad jag tänkt mig. Menmen.
Hoppas ni som läser fortsätter läsa..
 
puss
Jag älskar dig baby <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0