85 & 86 dagar <3 | Täby Centrum med tjejerna

hej :) kollar på andra avenyn just nu :) Har vart Täby Centrum idag med tjejerna ,vi tog bilen, asso min mammas bil,  där köpte alla utom jag yogurt glass för att jag köpte smoothie istället :) . Sedan köpte jag en present till tjejen som jag skrev om tidigare :) , Ska nog köpa något mer tror jag :)
Men annars skickar jag det halsbandet jag köpte bara :) . Kom hem runt 6 , åt middag som var supergod :) Sen har jag kollat runt lite på nätet bara :) Ska snart sova, är verkligen jätte seg, men är nog uppe ett tag till iallafall :)

Aja det var väl inte så mycket mer jag hade att skriva om.

Kommentarer
Postat av: Sarah

Hej! Var gärna med i dagens blogg :)

Skulle bli jätteglad om du ställde en fråga i min frågestund!

Svar: hej! jag är gärna med om du menade på din blogg ? :)
overboard.webblogg.se

2013-01-28 @ 21:57:20
URL: http://nattstad.se/sarahceciliacollin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0