88&87 dagar <3 | hejhej

Hejhej :D Har fått flera läsare , woop woop :D Hoppas ni fortsätter läsa min blogg för nu ska jag fan mig uppdatera ofta. Idag jobbade jag, sedan så gick jag till ica och handlade lite. När jag kom hem la jag laxfilén i marinad, den ska få ligga där en stund till innan jag ska äta :) . Mamma har åkt till landet , så det blir en lugn och skön kväll ensam hemma, även om jag inte direkt gillar att vara hemma själv.

Just nu håller jag på att tar bort alla mejl från min "facebook-mejl" som jag aldrig använder. 
Hade fått lite viktiga mejl angående mina svågrars företag som jag investerat pengar i. Så det var tur att min brorsa nämnde det förut idag. 
Hade över 100.000 mejl, typ allt från facebook, visste inte ens att jag inte hade stängt av det. Menmen, nu kan man rensa bort alla mejl på en gång typ, tar lite tid bara.

Imorgon ska jag in till stan med Elida, hon ska möta upp några tjejer och köpa/byta eller något, så passar jag på att köpa presenten till Lisa , alla hjärtan dag present som vi Jonatics har kommit överens om. 

Har fått både kortet och presenten men jag ska inte öppna dom förrens 14 februari, kanske har nämt det. Det är tur att tjejerna är ute i god tid. 
När jag vart i stan imorgon ska jag hem till Johanna med Therese Anette och Angelika! Vi ska typ spela spel , äta där och sånt :) 
Ja det var väl mina planer för helgen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0