89 och 88 dagar | Hemma idag oxå

Hej! Är hemma idag också. Behövde det, men ska snart ringa till jobbet och säga att jag kommer imorgon! För jag saknar barnen och så :) . Ikväll ska jag träffa några kompis för en ville prata om något viktigt. Får väl ta mig ut och träffa dom. Orkar egenligen inte menmen. Behöver komma ut en stund ändå. 
Jag hoppas att jag snart får flera läsare, för tillfället har jag några få, ett par st om dagen och det är synd tycker jag eftersom att jag vill att flera läser min blogg, såklart. Vet bara inte riktigt hur jag ska göra för att kunna få flera läsare. Några har jag haft länkbyte med och några av dom har långt över 10 läsare. Förstår inte grejen :/
Nu ska jag iallafall äta soppa från igår. Behöver få i mig något. Sen ska jag fixa lite , byta sängkläder och ta fram nya kläder. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0