92 och 91 dagar | Lax , det godaste som finns typ :)

Hej :D Idag har jag jobbat som vanligt :) Och när jag kom hem så åkte jag med mamma och handlade lite. Sen så körde hon hem mig och jag fixade mat , marinerad lax med stekta böner MUMS , det blev väldigt starkt men riktigt riktigt gott. När jag ätit så skajpa jag med Alexandra :p . Vi snackade om allt möjligt :) Sen så kom mamma hem och jag sitter nu vid datorn :P Ska läxa Alexandras bloggnovell sen typ sova :) . 
 
det är bara 90 dagar kvar till 22 april och 21 dagar till 23 :) längtar som tuuusan :') Min första STORA konsert där en av mina idoler är HUVUDPERSONER :D åh ska bli så otroligt roligt. :)
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0