93 och 92 dagar kvar :) | va med Elida :))

Hej! Igår så var jag med Elida. Vi träffades vid 1 i plattan , sen möte jag upp en tjej som sälde lite saker via intagram , alla twilight böckerna för 100 kr (inte pocket) sen ett paket samlar kort med Justin och typ 3 affisher för 170 kr :)

Sen gick vi till gallerian och Elida köpte en glass och efter det gick vi till BR där jag köpte en samlar pärm till min Justin kort :)

När vi var klara åkte vi hem till Elida. Vi mötte hennes föräldrar i coop forum och handlade lite sen åkte vi och hyrde film. 
När vi kom hem kollade vi på filmen "bekännlse om katter och killar" tror jag den hette (på svenska då) faktiskt riktigt bra , en av skådisarna var supersöt :') och vi typ dog när dom filma honom haha.. Efter filmen spelade vi ett ap spel :P det var faktiskt roligt :D
När vi gjort det så åt vi middag men sen började jag frysa (frös iförsig innan det också plus illa mående och ont i magen) men iaf efter maten gick vi upp igen efter att jag suttit framför brasan en stund, sen kände jag att jag var jätte varm men frös. 

Ja jag fick feber. Först så tänkte jag stanna men efter en stund kände jag att jag inte pallade så Elidas pappa körde hem mig :) Riktigt snällt :P 

Kom hem vid halv åtta och somnade vid 9. 

Idag har jag typ legat i sängen  och febern har gått ner och är i stort sett borta. Min bror har flyttat men jag var som sagt inte med och hjälpte till. 

uppdaterar så fort jag kan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0