heeeeeej , haha tråkigt men ah

Hej! Sitter och äter lite frukost och kollar fb. Ska snart fixa mig och åka och jobba. Usch orkar egentligen inte, men tänkte ändå åka för jag saknar barnen hehe. Hoppas det blir en lugn dag iallafall. 
 
 

1. Vad är ditt mellan-namn? Linnéa

2. Vad skulle du vilja heta i förnamn?  Jag vet inte, typ Miley, Demetria eller Selena

3. Är du i ett förhållande nu? Nej

4. Om ja, hur länge har ni varit tillsammans? -

5. Vem var du tillsammans med sist? Christoffer

6. Får man fråga varför det tog slut? Nej

7. Har du haft ett seriöst förhållande? Ja ett

8. Vem vet mest om dig? Vet faktiskt inte riktigt,

9. Vad gör du på fredagskvällar? Är hemma eller med vänner

10. Bästa filmen du någonsin har sett? LOL och The last song (om man inte räknar med Never say Never, Jonas Brothers 3D Concert Experience eller Stay Strong (Demi Lovato)

11. Har du haft sex med fler än 5 personer? Nej

12. Har du någonsin varit full? Ja, en gång

13. Har du testat droger? Nej, eller jo vanliga cigaretter

14. Röker du? Nej usch

15. Snusar du? Nej aldrig

16. Saknar du någon just nu? Ja, Milkan, Tildä, Eve, Nicole, Linn. Nicole, Anna, Amelie

17. Hur mår du idag? Jag mår helt okej

18. Hur många tabletter tar du dagligen? öh inga ?

19. Vad gjorde du för exakt ett år sen? vet icke

20. Bästa minnet från sommaren? Campade utanför globen med Nora, Nicole,Miranda,Milkan och Eve

21. Senaste landet du besökte bortsett från Sverige? Norge , när Justin va där <3

22. När var du där? Maj <3

23. Är du rasist? Nej verkligen inte

24. Har du helt svenskt ursprung? Nej

25. Om nej, vart kommer du ifrån? Jag för född i Sverige men har finska rötter

26. Föredrar du svenska eller utländska ? Utlänska <3

27. Ser du fram emot någonting just nu? Ja, 22 april, 29 januari när Believe acustic släpps och när Jonas Brothers släpper sitt album <3

28. Sköter du skolan? ag jobbar 

29. Vad hade du för betyg förra terminen? Gick inte i skolan då

30. Vad är det bästa du fått på ett prov? MVG

31. Vilket ämne var det? eeh det minns jag inte just nu

32. Har du fått ig på ett prov? Ja,

33. Har du spelat/spelar du i ett band? Nej

34. Anser du dig vara intelligent? Haha ibland

35. Vilken har vart den bästa tiden av ditt liv? Amelies födelse, när jag fick mina idoler 2008 och sen Justin 2011

36. Vilken va den värsta tiden då? 2010 

37. Har du mått jättedåligt psykiskt? Ja

38. Har du skurit dig eller gjort dig själv illa på nått sätt? Ja

39. Har du haft sömnproblem? Nja lite granna

40. Hur ofta gråter du? Nja beror på lite 

41. Vad gör du när du mår dåligt? Lyssnar på Justin, JB, Demi osv

42. Vem vänder du dig för att prata med när du mår dåligt? Linn, Tilde osv

43. Vill du ha tillbaka någon av dina ex? Både ja och nej, har bara ett ex

44. Vilken klass går du i nu? Jag jobbar

45. Vilken skola? Ingen haha

46. Har du varit otrogen någon gång? Nej aldrig

47. Har någon varit otrogen mot dig? Nej

48. Är du stolt över dig själv? Ibland

49. Vad är det bästa med dig enligt dig själv? Tänker på andra före mig själv

50. Vad får du ofta komplimanger för? Att jag är snäll 

51. Har du lätt att få folk att skratta? Ja tror det

52. Cider elller öl? Cider såklart ?

53. Har du några talanger? Jag kan laga mat väldigt bra , inom visa gränser dock

54. Vet du om någon är kär i dig? Nej ingen

55. Är du kompis med ditt/dina syskon? Ja… sådär

56. Vad står det i ditt senaste sms? Kollar i helgen....

57. Hur lång är du? 172 cm

58. Hur mycket väger du? över 50 kg haha

59. Vilken storlek har du på kläderna? Det varierar

60. Har du svarat ärligt? Ja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0