Jonas Bros <3

Hej! Har funderat på det här med blogg. Jag komer fortsätta blogga även om jag har få besökare, måste ju kämpa lite eller vad man säger :P Nej men jag hoppas jag snart får flera läsare snart , och även om jag inte får det så fortsätter jag ändå att skriva :)

Har gjort lite länkbyen med Klara , Anna och Olivia , deras bloggar hittar ni på min blogg såkart på länkar :)
LÄS DERAS BLOGGAR OKOK! 


Så besök dom gärna om ni vill :) Nu ska jag sätta på volym två av Jonas serien :) . Imorgon hoppas jag att jag kan jobba. Orkar inte sitta hemma.
Fick paket idag också, av en Jonatic (Jonas fan) vi har gjort som en tradition att skicka saker till varandra under visa högtider :) Men det är till alla hjärtans dag så ska vänta med att öppna den :) . 
 
Har lite panik för konserten , måste liksom köpa nåt att ha på mig, vet bara inte vad, eller vet ungefär men det är så jäkla svårt att köpa på nätet, med storlekar osv. Aja ska försöka fixa det snart, kanske i helgen. Vill inte att sakerna ska typ fastna på vägen men ni fattar , hoppas jag :P
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0